fredag 15 februari 2013

v. 7 bokuppgift.

Just nu är jag på sidan 242.  Just nu så har Sandor mött Ida på tågstationen och dom ska gå hem till Sandor. När Sandor precis har mött henne så är det första hon säger. " Oj detta är helt sjukt". Den känslan har jag fått många gånger. NÄr man bara gör en sak utan att tänka.  Det var en gång när ja var 11 år. Så skulle Miranda, Emmie och Carro åka till " Idol " så hade dom en biljett över. Så dagen innan konserten så köpte jag biljetten och nästa dag så åkte jag. Det gick så fort, då fick jag samma känsla.
Jag valde denna bilden för att det  ser ut som om Ida när hon blir förvånad. Hon värkar va en sådan tjej som oftas är gladd, men som är stressad! Jag tycker det ser ut som henne.

2 kommentarer:

  1. Din rubrik är bra men ha en till som lockar mer läsare. Du har en bra och rolig text, och den är bra skriven jag ser inga fel och den är väldigt bra.

    SvaraRadera
  2. Din rubrik är okej du har båda stor bokstav skiljetecken och punkt.
    Din text är bra och du har inget fel stavning

    SvaraRadera