onsdag 26 mars 2014

Strax sexton.

 Ragnhild. Fru larson

1.  Jag håller med Angelika. Jag tycker att folk ska få göra så mycket som möjligt innan dom dör, för då känner man att man är nöjd med sitt liv. Och om Fru larsson ( patienten  ) önskade sig lakrisbåtar innan hon dog så skulle jag köpt det till patienten utan att tveka.
Om det var jag, skulle jag erkänt att det va jag om hade köpt godiset till Fru larson. För jag hade stått för det jag hade gjort. för jag anser att det var den rätta saken att göra. Såklart hade jag vart rädd för att erkänna, men jag hade gjort det ändå.

2. Ifrån början så var Ulla ganska skarp och verkade inte tycka om Angelika alls. Förmodligen eftersom Angelika inte var så glad hon heller, eftersom hon väntade på henne i 1 och en halv timme. Men sen efter några dagar som dom hade jobbat tillsammans så blev hon ganska schyst. Hon öppnade sig lite för Angelika. Hon berättade om personalen om hur dom va.

3. Om någon döende berättade för dig att han ville göra något spännande innan hen dog, vad skulle du tagit personen någonstans?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar